KUCNI RED 2020

KUĆNI RED

 

Cijenjeni gosti, želimo Vam dobrodošlicu i ugodan

boravak u Hotelu «I» te Vas ljubazno molimo da se pridržavate kućnog reda:

 

  • Smještajem u Hotelu «I» može se služiti samo onaj gost koji je uredno prijavljen na recepciji.

Cjelokupan smještaj treba biti plaćen na dan dolaska, prilikom prijave u hotel. Plaćanje smještaja za vrijeme trajanja boravka ili na dan odlaska nije moguće.

  • Doručak poslužujemo u restoranu hotela od 06-10,00 sati, ručak od 12-15,00 sati  i večeru od 18-22,00 sati. Zabranjeno je iznositi hranu s doručka, svako iznošenje hrane će se naplaćivati 60 kn po osobi, što je ujedno i cijena doručka.
  • Odlazak iz hotela potrebno je prijaviti na recepciji do 10,00 sati, a sobu treba osloboditi do 12,00 sati. Ukoliko se soba ne oslobodi do 12:00, naplaćuje se dnevni odmor i iznosu od 350,00 kn.
  • Ključ sobe prije odlaska predajte na recepciji, svaki izgubljeni ili uništeni ključ naplaćujemo 70 kn.
  • Dragocjenosti, novac i putovnice pohranite u sefu recepcije. U protivnom, Hotel nije odgovoran za eventualni nestanak.
  • Ukopčavanje električnih aparata na električnu rasvjetnu mrežu, unos lakozapaljivog materijala,

kao i pranje i sušenje rublja u sobama nisu

dozvoljeni.

  • Molimo Vas da čuvate inventar i ostalu opremu u sobi kako ne bismo bili prisiljeni naplatiti Vam eventualnu štetu.

Svi gosti, uključujući i grupe gostiju, su dužni na dolasku u hotel ostaviti depozit za naknadu štete u visini od 300 kn po osobi, odnosno 75 kn za grupe gostiju po osobi, a koji se vraća na odlasku, ukoliko šteta nije počinjena. Ukoliko je materijalna šteta počinjena, ista se naplaćuje iz depozita.

  • Sobni inventar (jastuke, deke, ručnike i sl.) nije dozvoljeno iznositi izvan hotela.
  • Molimo svakog gosta da bude pažljiv te da ne izaziva buku koja može smetati ostalim gostima.
  • Ljubazno molimo goste da sve eventualne pritužbe ili želje prijave na recepciji.

  Pušenje je strogo zabranjeno u svim prostorijama hotela, kazna za kršenje pravila o pušenju iznosi 750 kn po osobi.

Sve reklamacije agencijskih i individualnih gostiju

uzimaju se u obzir samo ako su prijavljeni za vrijeme boravka u Hotelu. Naknadne reklamacije ne uvažavamo.

 

Zahvaljujemo na razumijevanju.

 

UPRAVA HOTELA